РАНКОВА ЗУСТРІЧ

Піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, яка потрібна для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті особливості, що відображають сутність ранкової зустрічі.

Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.

Ранковій зустрічі визначається особлива роль в житті дітей аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.

Цілі ранкових зустрічей:

- Сформувати єдину спільноту.

- Стимулювати обмін думками, уважне слухання співрозмовника, залучення та участь у спільній діяльності.

- За допомогою щоденних ритуалів і стандартних заходів сформувати у дітей необхідні навички, щоб стати відповідальним членом громади (класної, шкільної).

Ранкові зустрічі

- формують у дітей звичку піклуватися про інших;

сприяють створенню живої, відкритої і дружньої атмосфери на весь день;

сприяють виробленню правил;

- створюють індивідуальні та колективні можливості для участі у спільній роботі;

- переконують дітей у тому, що участь кожного з них у спільній роботі має велике значення;

- сприяють розвитку важливих академічних навичок: слуханню співрозмовника, мовленню, узагальненню отриманої інформації, прийняттю рішень, читанню, письму, правопису та математиці.

Структура

Формування кола

- Привітання

- Групове заняттям

- Новини класу (щоденні новини)

- Обмін інформацією / крісло автора

Значення ранкової зустрічі

- Створення спільноти

- Розвиток навичок спілкування

- розвиток соціальних навичок

- створення позитивного настрою

/Files/images/IMG_20181203_084144.jpg


/Files/images/IMG_20190128_084429.jpg

/Files/images/IMG_20180907_090906.jpg

Ранкова зустріч сприяє психологічному налаштуванні дитини до навчання, об’єднує дітей, що дуже важливо створює позитивний настрій учнів.

Вітання «вушко до вушка», «плече до плеча», «спина до спини», «віч – на – віч».

Під час ранкової зустрічі учні створили театральну студію – театр Осені. Із отриманих атрибутів – осінніх квітів, осіннього листя, стрічок діти зобразили осінній дощик, шелест осіннього листя на деревах.

/Files/images/20190925_084015.jpg

/Files/images/20191001_085555.jpg

/Files/images/20191001_085535.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 189

Коментарi